czas realizacji zamówienia |
+ |
czas oczekiwania na wpłatę (w przypadku płatności przelewem) |
+ |
czas dostawy (zależny od wybranego dostawcy, np. kurier 24h) |
= |
Łączny czas oczekiwania na przesyłkę |
1. Zamówienia złożone od Pn-Czw po godz 11.30 są realizowane następnego dnia, natomiast zamówienia złożone w piątek po godz 11.30 zamówienia są realizowane po weekendzie w poniedziałek lub następny dzień roboczy. W przypadku opóźnienia wysyłki niezwłocznie poinformujemy Państwa telefonicznie lub drogą mailową o przewidywanym czasie realizacji zamówienia.
2. Standardowo przesyłki dostarczane są od poniedziałku do piątku w godzinach pracy dostawcy i zazwyczaj w godzinach od 9.00 - 17.00. Czas dostawy jest to następny dzień roboczy po wysyłce paczki z magazynu lub może się wydłużyć z powodu niezastania nikogo pod podanym adresem lub z innych przyczyn leżących po stronie firmy kurierskiej. Prosimy o podawanie adresu dostawy gdzie mogą Państwo odebrać paczkę w godzinach pracy kuriera. Jeśli w tym czasie odbiór przesyłki nie jest możliwy przez Państwa pod adresem domowym to najlepszym rozwiązaniem jest podanie adresu miejsca pracy.
3. Sklep dbajozatoki.pl nie ma wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki przez Kuriera. W momencie wyjścia paczki z magazynu wysyłamy wiadomość e-mail, w której podajemy numer listu przewozowego. Kurier ma obowiązek dostarczyć przesyłkę w ciągu jednego do dwóch dni roboczych.
Koszt przesyłki ponosi Kupujący wg poniższej tabeli
Wartość zamówienia |
DPD Kurier / InPost - Paczkomat |
przedpłataprzelewy24pobranie |
|
0 - 194,99 zł |
10 zł |
Od 195 zł |
GRATIS |
W przypadku odbioru osobistego klient nie ponosi żadnych kosztów dostawy. Odbiór osobisty zamówienia możliwy jest w naszym biurze In Novation Sp. z o.o., ul. Limanowskiego 1A/12, 32-020 Wieliczka, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00. O możliwości odbioru paczki Klient zostanie poinformowany drogą mailową na podany przez Klienta adres e-mail w formularzu zamówienia.